SEO Репорт
Структура и вътрешни връзки
Правилната структура на връзките на сайта е от основно значение и най-важният SEO елемент. При проблемна структура, сайтът може да не се индексира добре или дори да получи наказание. При промяна на структурата, трябва всеки линк да бъде пренасочен със статус 301 към правилния такъв
- 1.1 Анализ на структурира на вътрешните връзките на сайта - брой поднива
- 1.2 Анализ на всички пренасочвания
- 1.3 Параметри в линкове, дублирани страници и правилно имплементиране на филтри и описването им в Google Search Console
- 1.4 Каноникъл тагове и съвети за правилно имплементиране
- 1.5 Спазване на правила за най-добри seo friendly urls - като брой думи, липса на специални символи и разделител на думите
- 1.6 WРъчно изготвяме списък с нужните промени по страниците и правилно имплементиране на правилата
- 1.7 Анализ за правилно генериран xml сайтмап - структуриране, съдържание, описване на снимки, наличие на всички важни страници
Съдържание
Съдържанието е важно за класиране на дадена страница в Google. Заглавията и съдържанието са основен фактор за по-висок CTR в Google, съответно и трафик към уеб сайта. Правилното стилизирано съдържание е по-лесно четимо за потребителя, което повишава показателите на сайта и съответно класира по-високо уеб сайта. Съдържанието трябва да отговаря на намерението на търсене за съответната ключова дума. Екипът ни прави анализ на най-важните ключови думи за уеб сайта и дава насоки как може съдържанието да приближи максимално до намерението на търсене.
- 2.1 Анализ за дублирани страници с еднакво съдържание и различни url-и
- 2.2 Анализ на езиковите версии - правилна имплементация на lang релации
- 2.3 Списък с всички страници с проблемни заглавия или описания - дублирани, къси, дълги или липсващи такива. Примери и идеи за подобряването им
- 2.4 Анализ и правилно описване посредством json-ld тагове на страниране
- 2.5 Бредкръмб - правилно имплементиране и описване на елементите
- 2.6 Анализ кои страници трябва да бъдат забранени за индексиране
- 2.7 Ръчен анализ и примери за подобряване на видимостта на съдържанието, като заглавия, параграфи и стилизиране
Код
Кодът е третият много важен елемент в цялостната on-page оптимизация. При правилно описан уеб сайт със schema.org и струкуриране на данните, за ботовете би било по-лесно откриването на важната информация и съответно индексирането ѝ или изграждането на rich snippet. Подобряване на UX и бързото зареждане кара потребителя да остава в уеб сайта, чете и разглежда повече страници.
- 3.1 Ръчно направен списък на всички възможни страници за описване с schema.org/json-ld тагове
- 3.2 Цялостен анализ и обобщаване на проблемните заглавия, html5 елементи, описване на снимки и сайдбар. Примери за правилното им описване
- 3.3 Откриване на проблемите с кода - проблеми със заявки, излишен javascript code, стар код, render-blocking content
- 3.4 Page speed анализ и конкретни примери за подобряването му
- 3.5 Идеи за цялостното подобряване на бързината на сайта - кеширащ софтуер, оптимизация на кода, софтуера и сървърите
- 3.6 Препоръки за правилно имплементиране на SSL сертификат, robots.txt и страница 404
- 3.7 Проверка и съвети при нужда за имплементиране на OG тагове, нужни за правилната визуализация на съдържанието в социалните мрежи.
Подобряване на показателите на десктоп версия на сайта
Google обръща все по-голямо внимание на поведенческите модели в сайта ви. Това е времето, прекарано на определена страница, степен на отпадане (bounce rate), дължина на скрола, брой разгледани страници и др. Можем да ви дадем съвети как можете да подобрите тези показатели, чрез имплементацията на разработени от нас модели, които дават изключително добри резултати.
- 4.1 Конкретни примери за подобряване на времето за индексиране на страница
- 4.2 Идеи за подобряване на брой сесии на потребител
- 4.3 Ръчен анализ и конкретни примери за намаляване на bounce-rate на сайта
- 4.4 Идеи за подобряване на цялостната визия и user experience на сайта
Подобряване на показателите на Mobile/Tablet версия на сайта
През 2018 г. Google въвежда mobile-first индексиране и взема под внимание първо вашата мобилна версия при индексиране. Там е изключително важно да се направи анализ на функционалността, дали има различия между видимото съдържание на различните версии на сайта. Page speed анализ и съвети за подобряване.
- 5.1 Идеи за подобряване на изгледа и ползваемостта на мобилната версия;
- 5.2 Списък с конкретни примери за премахване, добавяне или пренареждане на елементите
- 5.3 Анализ на всички изображения и дали имат нужните задължителни атрибути
- 5.4 Анализ на кода, бързината и структурата на мобилната версия
- 5.5 Правилно описване на мобилната версия, ако е различна като код от десктоп версията
- 5.6 Какви възможности има за генериране на мобилни или таблет апликации за ползваната от вас платформа
Външен линк профил
-
- 6.1 Оценка на рейтинга на домейна, спрямо преките конкуренти
- 6.2 Списък с всички домейни, follow и nofollow линкове към сайта
- 6.3 Списък с всички линкове на 3 конкурентни уеб сайта
- 6.3 Изготвяне на списък с токсични линкове, които трябва да се добавят в disavow file
- 6.3 Препоръки за подобряване на link building стратегията към сайта
Conversion rate
- 7.1 Анализ на фуниите за реализиране на продажба или осъществяване на контакт и съвети за подобряването му
- 7.2 Съвети за подобряване на конверсиите и достигане до крайните целеви страници
- 7.3 Съвети и възможности за ретаргетиране на посетителите - RTB, Programatic, Browser push notifications, Mobile push notifications, Email маркетинг и други.
Социални мрежи
- 8.1 Анализ на социалните профили
- 8.2 Съвети за подобряване на присъствието на сайта в социалните мрежи
- 8.3 Анализ на социалните сигнали към сайта и идеи как могат да се подобрят.
Срок за изготвяне: 7 работни дни.
Цена: €600 с ДДС
Bonus
- 9.1 Ориентировъчно остойностяване, оценка за сложност и срок за отстраняване на проблемите
- 9.2 Автоматично генерирани репорта през 4 от най-добрите инструменти за анализ
- 9.3 Безплатна консултация и втори анализ при отстраняване на проблемите